C-lotte in Suriname - Reisverslagen van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu C-lotte in Suriname - Reisverslagen van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu

C-lotte in Suriname

Voor 5 maanden ga ik stage lopen in Suriname, meerbepaald de 'Kennedystichting'. Dit is een voorziening met jongeren met een auditieve handicap.
Ik zie mijn stage volledig zitten en hoop op rijke ervaringen die me heel wat bij gaan brengen.

Buiten mijn stage ga ik zeker genieten van de mooie cultuur en vooral natuur van Suriname. Terugkeren naar België, doe ik niet vooraleer ik de machtige Jungle heb kunnen ervaren. Ik ben erg nieuwsgierig.

Volg zeker mijn blog voor te weten welke knotsgekke dingen ik ga meemaken.

Liefs,

Charlotte

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2013

Home Sweet Home

16 Juni 2013

One last day...

08 Juni 2013

Illegaal? Wie? Moi?

30 Mei 2013

Aftellen geblazen!

22 Mei 2013

Illegaal? Wie? Moi?
Charlotte

Hallo lieve familie, vrienden, sympatisanten, ... Bijna 5 maanden ga ik vertroeven in het ongetwijfeld prachtige Suriname. Op deze blog zal ik jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden over mijn belevenissen en ervaringen. Ook zullen de bijpassende foto's zeker niet ontbreken! Veel leesplezier en tot snel! PS: hopelijk kan ik snel mijn profielfoto veranderen naar een zomers kiekje vanuit Suriname ; )

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 56297

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 17 Juni 2013

C-lotte in Suriname

Landen bezocht: