Geveld door een infectie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu Geveld door een infectie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu

Geveld door een infectie

Door: Charlotte Wouters

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

02 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoi koud België!

Een kort verslagje want heb de laatste dagen niet veel meegemaakt. Dinsdag tijdens mijn stage ben ik ziek geworden. Ik was koortsig maar met enkele dafalgans kon ik best de dag nog doorkomen.

Eenmaal thuisgekomen, kreeg ik echt een klopke. Koorst, hoofdpijn en massa's spierpijn. Ik heb nog 2 dagen plat gelegen. Gelukkig werd ik goed verzorgd door de huisgenoten.

Gisteren ging het eindelijk beter en zijn we een wel verdiend plonske gaan nemen. Het was 36° in de schaduw dus je moet niet vragen hoe warm het was in de zon. Twee jongens van ons hadden een onderwatercamera bij en we hadden echt superleuke kiekjes genomen. Jammer genoeg zijn alle foto's waar ik opstond mislukt. Daarom ga ik vandaag terug zwemmen en zal ik proberen nieuwe foto's te trekken. Die zal ik deze avond dan bij posten want zo'n fotoloos verslag is het ook niet ;).

Gisterenavond zijn we ook naar 't vat geweest. Het was wel gezellig maar mijn ogen vielen toe. Ik heb maar de wijselijke beslissing genomen om naar huis te gaan. Eenmaal thuis ben ik als een blok in slaap gevallen. Ik heb gewoonweg geslapen tot half 11! De eerste keer in bijna een maand dat ik zo lang heb geslapen. En ik ben maar één keer wakker geworden doorheen de nacht. Eindelijk bijgeslapen dus. Zalig!!

Zo, dat was het weer voor even,

Liefs,
Charlotte

  • 02 Maart 2013 - 18:04

    Kim:

    Ma piepelke toch!!

    Tegen wie heb je kunnen klagen? Want als jij je ziek voelt, heb je het klagen in je ;)

    Je mag me altijd bellen eh! :)

    Xxx <3

  • 02 Maart 2013 - 20:10

    Mama:

    Goed dat ge die 4 Russen rap onder controle gekregen hebt!
    Ziek in Suriname is wel vervelender als hier eh.
    Liefs
    Mama

  • 04 Maart 2013 - 13:18

    Jenny:

    hey meiske , heeel mooie fotos .de 1ste foto van de 2de rij vind ik gewoon prachtig . gokje welke voeten zijn van u ????? ik denk de voeten zonder nagenlak !!! ben ik just .. ik hoop da je al trug wa beter bent verzorg u daar goe é want ik vind het nie leuk als jij daar ziekjes bent .ge moet is fotos trekken van uw kindjes daar en stage plaats , lijkt me ook is leuk om te zien.. dikke knuf van ons allemaal xxx.. .

  • 07 Maart 2013 - 11:02

    Laurien:

    Ge zag er inderdaad niet zo schitterend uit op skype! Ben blij dat je weer beter bent! Je bent echt een goed imuunsysteem aan het opbouwen daar, zalle! Nog een paar keer goed ziek en je kan alle Belgische bacteriën aan, geloof me vrij!
    Geniet nog van je gezonde dagen en van de zon!! :D

    xxx
    Laurien

  • 07 Maart 2013 - 11:04

    Laurien:

    Ik zie nu de foto's pas! Hartstikke leuke kiekjes, zoals onze noorderburen zouden zeggen!!
Charlotte

Hallo lieve familie, vrienden, sympatisanten, ... Bijna 5 maanden ga ik vertroeven in het ongetwijfeld prachtige Suriname. Op deze blog zal ik jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden over mijn belevenissen en ervaringen. Ook zullen de bijpassende foto's zeker niet ontbreken! Veel leesplezier en tot snel! PS: hopelijk kan ik snel mijn profielfoto veranderen naar een zomers kiekje vanuit Suriname ; )

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 56329

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 17 Juni 2013

C-lotte in Suriname

Landen bezocht: