One last day... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu One last day... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu

One last day...

Door: Charlotte Wouters

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

16 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoi lieve mensen daar,

Mijn grote avontuur loopt stilletjes aan op zijn eind. Als ik terugkijk naar de afgelopen 5 maanden, kan ik alleen maar besluiten dat dit een ongelooflijke ervaring was.

Mijn valies is nog steeds niet gepakt, ik ben er zelfs nog niet aan begonnen. Mijn kamer is dus op de moment bedolven onder kleren, vuil, papieren,... Nog even genieten van een lekkere vuile kamer ;).

Op maandag was ik jarig. Mijn verjaardag heb ik samen met Jef en Sara iets te goed ingezet. Ook deed ik mijn afscheidsfeestje op de stichting. s Avonds zijn we samen gaan eten in het Pannenkoeken en Poffertjeshuis, ooh-zo een goede hamburgers. Die ga ik missen.

Dinsdag is Roel met me mee geweest om mijn MKV gaan af te halen (nog is mercie, vriend). We moesten langs vier kantoren passeren. Bij het derde kantoor kon ik helaas niet verder worden geholpen omdat de elektriciteit was uitgevallen. Ze moesten een nummer opzoeken, die ze gelukkig ook manueel konden vinden. Daarna moesten ze checken op de computer of ik niet voor de 2e keer een ZX-nummer aanvroeg. Gelukkig kon ik met mijn vrouwelijke charmes hem overtuigen dat het echt de eerste keer was dat ik er kwam. Hoewel dat omkopen normaal niet lukt, gaf hij me het nummer in de ruil voor een paar lichees en mijn schoon ogen ;).

Donderdag ben ik voor de laatste keer afscheid gaan nemen op stage. Nog enkele leuke kiekjes gemaakt. Hoewel dat het geen gemakkelijke periode is, heb ik er erg veel geleerd.

Vrijdag gaven Jef, Sara en ik onze laatste training aan de St. Willibrordusschool. Geen gemakkelijke sessie met gevolg dat het best een heftige afsluiter was betreft "werken in Su".

Gisteren nog wat in het stad rondgelopen, gewoon op mijn uppie; Alles afsluiten. De laatste keer een lekkere smoothie gedronken, de laatste keer gedanst met een straatmuzikant, de laatste keer genoten van het zwoele Surinaamse klimaat... Goh, ondanks dat ik het door deze periode heen toe leefde naar de moment van morgen, vind ik het toch pijnlijk om hier alles achter te laten.

Het volgende en laatste verslagje zal uit België zijn!
Tot snel,

C-lotte

  • 16 Juni 2013 - 20:04

    Papa & Mama:

    Tja, aan alles komt een eind.
    We tellen mee af. We zijn allemaal blij dat je straks weer bij ons zult zijn.

    Tot binnen 2 dagen!
    Groetjes,
    papa & mama

  • 16 Juni 2013 - 20:24

    Jenny:

    ja da is zo , mooie liekes duren nie lang ?ALE TOCH BEETJE LANG ma wij gaan allemaal héééééééél blij zijn als we u trug gaan zien op dinsdag .geniet nog klein beetje en tot dinsdag. joepi!!!!!!

  • 16 Juni 2013 - 21:32

    Carla:

    ik zit ook al af te tellen ,
    da men zotte trien ma rap terug is!!!

    we moete dan is ne gezellige avond doen , en ne goeie drinken en laaaaaannng bijbabbelen ;)


    geniet er van lote!!! tot heel snel;)

    dikke kussen xx

  • 17 Juni 2013 - 09:20

    Carolien:

    wij tellen ook af ;)

    de papago is al opgeslagen eh ;) tot snel mie en geniet nog van je laatste dagje ;)

    XXXXXXXXX

  • 18 Juni 2013 - 12:48

    Laurien:

    Man man man, ge zijt schraal geworden! You beast!! Ge ziet het echt kei hard!
    Goh, tis zo pijnlijk! Ik zit nog op school en jij bent al thuis! AFTELLENNNNN! Ik kijk er naar uit om je te zien!!! TOT STRAAAAAAAKS!!!!

    xxx Me love you
    Laurien
Charlotte

Hallo lieve familie, vrienden, sympatisanten, ... Bijna 5 maanden ga ik vertroeven in het ongetwijfeld prachtige Suriname. Op deze blog zal ik jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden over mijn belevenissen en ervaringen. Ook zullen de bijpassende foto's zeker niet ontbreken! Veel leesplezier en tot snel! PS: hopelijk kan ik snel mijn profielfoto veranderen naar een zomers kiekje vanuit Suriname ; )

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 56302

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 17 Juni 2013

C-lotte in Suriname

Landen bezocht: