Bijna gepakt en gezakt! - Reisverslag uit Tessenderlo, België van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu Bijna gepakt en gezakt! - Reisverslag uit Tessenderlo, België van Charlotte Wouters - WaarBenJij.nu

Bijna gepakt en gezakt!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

04 Februari 2013 | België, Tessenderlo

Hallo allemaal!

Hier mijn allereerste blogbericht! Tussen het inpakken door, wil ik jullie even laten weten dat ik enorm hard uitkijk naar de reis. Het is allemaal erg spannend maar ook heel druk. Gelukkig is de mama er om mij te helpen met de valies. Zelfs met het selecteervermogen van ons beiden, lukt het nog niet om onder 23kg te graken. Alles bekijken, analyseren, wegen, in een andere valies proppen, ... het hoort er allemaal bij.

Morgen is het eindelijk zover... Na bijna een half jaar voorbereidingswerk, ga ik starten met de grootste, leerrijkste ervaring in mijn leven. Ik ben erg nieuwsgierig maar terwijl is er een gezonde angst :).

Ik nam al afscheid van erg veel familie en vrienden en wil bij de gelegenheid van mijn eerste blogbericht, iedereen bedanken voor de laatste gezellige avonden en de leuke (pre)centjes! Ik ga jullie zeker missen maar hoop dat mijn bezigheden in Paramaribo me niet veel kans gaan gunnen om veel aan thuis te denken ;).

Duim voor mij en tot snel!

Liefs C- lotte

  • 04 Februari 2013 - 17:32

    Laurien:

    Lieve lieve C-lotte

    Op dit moment zit je bij mij in de zetel, maar als je dit leest... niet meer! Trieste woorden van een trieste zus die haar enthousiaste zus toch wel een beetje zal missen. Te veel triest en te veel zus in 1 zin, maar kom!
    Ik wens je een even leuke reis als ik... met ups en downs, maar vooral veel plezier! Leef Suriname en geniet elke seconde!

    xxx
    Laurien

  • 04 Februari 2013 - 17:45

    Poukens:

    Wij willen foto's zien e! ;)

  • 04 Februari 2013 - 18:25

    Layla:

    Geniet ervan & véél plezier! :)

    Layla Xx

  • 04 Februari 2013 - 18:32

    Besje:

    Lieve lotje
    Ik ga je heel hard missen, ik ga heel veel aan jou denken, en ik ga heel veel voor jou duimen !
    Ik hoop dat je het er goed zal hebben, en dat je het thuisfront niet te hard gaat missen zodat je tijd zat heb om heel erg te genieten !
    Hopelijk tot snel op een skypedate?
    Liefs, besje xxx

  • 04 Februari 2013 - 20:06

    Mama:

    liefste Charlotteke,

    Mijn eerste reactie op de vooravond van je vertrek.
    Ik hoop dat je een schitterende ervaring gaat opdoen, dat alles super goed gaat meevallen!
    Je zal zeker naar huis komen met een ruim pakket aan levenswijsheid!
    Wees erg voorzichtig, geniet van het ongetwijfeld mooie land, maak er een toffe stage van....
    Veel liefs van mama

  • 04 Februari 2013 - 21:07

    Carla :

    kom op he sprotje!! het komt allemaal in orde , ge gaat daar schitteren!!!

    ge gaat nog veel over mij hore, en ik ga uwe blog mee veel aandacht volge!! en schoon fotokes trekke he :D

    salukes!! en tot in juni he ;)
    xxxx

  • 04 Februari 2013 - 22:51

    Monique Van Ouytsel:

    Wat een avontuurlijke familie,eerst Laurien en nu jij!
    Ik wens je veel succes en zal zeker je verhalen volgen.Spannend!!
    Maak er iets moois van hé.
    Grtjs,
    Monique

  • 05 Februari 2013 - 12:32

    Jenny:

    hey charlotte , het aftellen gaat beginnen , maar toc h wensen wij u een heerlijk , leerrijk verblijf in suriname geniet met volle teugen van al wa je daar meemaakt.wij gaan u heeeeeel hard missen , dikke kussen en tot eerste skype verhalen , groetjes van uwe stef, jos kris en sabine en ook natuurlijk van mij xxxmwah!!
Charlotte

Hallo lieve familie, vrienden, sympatisanten, ... Bijna 5 maanden ga ik vertroeven in het ongetwijfeld prachtige Suriname. Op deze blog zal ik jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden over mijn belevenissen en ervaringen. Ook zullen de bijpassende foto's zeker niet ontbreken! Veel leesplezier en tot snel! PS: hopelijk kan ik snel mijn profielfoto veranderen naar een zomers kiekje vanuit Suriname ; )

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 56286

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 17 Juni 2013

C-lotte in Suriname

Landen bezocht: